Condiții comerciale

magnifier

Condiții comerciale

Anularea comenzii
Consumatorul are posibilitatea de a anula comanda până la expedierea acesteia de către vânzător, fără a oferi un motiv, sau poate rezilia contractul în termen de 7 zile lucrătoare (Rezilierea contractului). Consumatorul poate face acest lucru telefonic la numărul 0919 39 51 50 sau prin e-mail la adresa info@wantee.sk. În cazul în care consumatorul anulează comanda în termen de 24 de ore și a plătit deja pentru produsul comandat, Vânzătorul va rambursa suma plătită prin transfer bancar (sau prin mandat poștal la adresă). Dacă consumatorul anulează comanda după expedierea produsului comandat sau nu ajunge la un acord cu vânzătorul privind anularea comenzii, iar livrarea a avut loc sau au apărut costuri pentru vânzător, consumatorul va trebui să plătească costurile operaționale apărute. Costurile operaționale includ, de exemplu, conversațiile telefonice cu consumatorul, ambalarea, pregătirea expediției, plata taxelor poștale etc. În cazul în care o comandă expediate pe bază de ramburs nu este preluată în termenul de depozitare, se va considera o încălcare a contractului de vânzare, deoarece consumatorul a fost automat informat de către vânzător despre confirmarea și starea comenzii (prin e-mail). Oricare argumentație privind nepreluarea (de exemplu, neprimirea notificării etc.) este considerată drept nefondată.

Consumatorului i se va aplica automat o taxă de €18. Pentru acest lucru va fi emisă o factură sau vor fi trimise informații de plată pentru plata sancțiunii prin formă electronică, cu termen de plată de 14 zile și o penalizare de 0,5% pentru fiecare zi de întârziere, inclusiv costurile vânzătorului legate de comandă și expedierea produsului. Consumatorul are posibilitatea, în acest caz, să solicite trimiterea din nou a comenzii în termen de 7 zile și să efectueze plata pentru produs în avans (cel târziu în termen de 7 zile). În acest caz, nu va fi aplicată taxa de anulare. Prețul inițial al comenzii va fi, totuși, suplimentat cu €3, adică costul pentru o nouă livrare, diferența de cost între taxa poștală subvenționată pentru prima livrare, taxa de manipulare și eventuale costuri telefonice sau administrative. În cazul neplății comenzii, a costurilor apărute sau a taxei de anulare în termenul specificat, vom recupera creanța.

Procesul este setat într-un mod favorabil, astfel încât consumatorul are posibilitatea să plătească doar pentru daunele sau costurile cauzate de propriile acțiuni. Totuși, în cazul în care consumatorul nu comunică, nu intenționează să plătească daunele sau costurile generate, și nu poate ajunge la un acord amiabil cu vânzătorul, nu avem altă opțiune decât să aplicăm penalitățile conform acestor termeni și condiții și, eventual, să transferăm creanța pentru recuperare legală. În acest caz, consumatorul poartă întreaga vină și va suporta și costurile suplimentare cauzate de întârzierea în recuperarea creanței.

Defecte ale produsului, garanție și reclamații
Vânzătorul este responsabil pentru defectele produse ale produsului la momentul preluării acestuia de către consumator. În cazul unui defect care poate fi remediat, consumatorul are dreptul să solicite eliminarea acestuia într-un mod gratuit, prompt și corespunzător, iar vânzătorul este obligat să remedieze defectul fără întârziere. Consumatorul poate, de asemenea, să ceară înlocuirea produsului în locul remedierii defectului sau, dacă defectul afectează doar o componentă a produsului, înlocuirea acestei componente, în măsura în care acest lucru nu impune costuri nejustificate pentru vânzător, având în vedere prețul produsului sau gravitatea defectului. Dacă defectul nu poate fi remediat și împiedică utilizarea corespunzătoare a produsului ca un produs fără defecte, consumatorul are dreptul să solicite înlocuirea produsului sau să rezilieze contractul. În cazul altor defecte ireparabile, consumatorul are dreptul la o reducere corespunzătoare a prețului produsului. Perioada de garanție este de 12 luni și începe să curgă din ziua în care consumatorul a preluat produsul. Reclamațiile pot fi făcute la vânzătorul de la care a fost achiziționat produsul. În caz de necesitate, contactați vânzătorul la adresa de e-mail info@wantee.ro .

Reclamația nu se aplică:

  • produselor deteriorate mecanic (rupturi, crăpături, zgârieturi, spargere...), cauzate de utilizarea incorectă de către consumator.

Renunțarea la contract

Consumatorul are dreptul de a renunța la contract fără a oferi un motiv în termen de șapte zile lucrătoare de la primirea produsului sau de la încheierea contractului pentru prestarea unui serviciu, dacă vânzătorul a îndeplinit corespunzător și la timp obligațiile de informare conform § 10. Dacă vânzătorul a îndeplinit obligațiile de informare conform § 10 ulterior, consumatorul are dreptul să renunțe la contract în termen de șapte zile lucrătoare de la data la care vânzătorul a îndeplinit aceste obligații, dar nu mai târziu de trei luni de la primirea produsului sau încheierea contractului pentru prestarea serviciului. Dacă vânzătorul nu a îndeplinit obligațiile de informare conform § 10, consumatorul are dreptul să renunțe la contract în termen de trei luni de la primirea produsului sau de la încheierea contractului pentru prestarea serviciului.

Renunțarea consumatorului la contract duce la desființarea contractului din momentul inițial. Vânzătorul este obligat: a) să preia produsul înapoi sau să nu continue prestarea serviciului, b) să returneze consumatorului suma plătită pentru produs sau serviciu sau avansul achitat pentru produs sau serviciu, inclusiv costurile suportate de consumator în legătură cu comandarea produsului sau serviciului, nu mai târziu de 15 zile de la data renunțării la contract. Costurile de returnare a produsului sunt suportate de consumator. Dacă vânzătorul nu poate executa contractul deoarece produsul comandat nu poate fi livrat sau serviciul nu poate fi prestat, trebuie să informeze consumatorul fără întârziere și să returneze suma plătită pentru produs sau avansul în termen de 15 zile, dacă nu se ajunge la un acord cu consumatorul pentru înlocuirea produsului.

Dacă vânzătorul și consumatorul nu ajung la o înțelegere, vânzătorul este obligat să ramburseze toate costurile dovedite suportate de consumator pentru comandarea produsului sau serviciilor. În cazul înlocuirii produsului, vânzătorul trebuie să furnizeze produsul sau să presteze serviciul în aceleași condiții de calitate și preț.

Condițiile de renunțare la contract - Produsul trebuie trimis după o notificare prealabilă la numărul de telefon 0919 39 51 52 sau prin e-mail la: info@wantee.ro la adresa: 191tech s.r.o., Strojárenská 1, 040 01 Košice. După verificarea produsului, vă vom returna prețul achitat pentru produs (fără costurile de livrare și ambalare) în termen de 15 zile prin transfer bancar sau prin mandat poștal la adresă. Produsul trebuie să fie neafectat și apt pentru vânzare ulterioară. Îndepărtarea etichetelor, prețurilor și etichetelor este interzisă și produsul va fi considerat impropriu pentru vânzare ulterioară. Produsul trebuie să fie trimis împreună cu factura originală de achiziție.

Rezervarea erorilor

Ne rezervăm dreptul de a modifica parametrii tehnici, de design sau alți parametri ai produselor fără notificare prealabilă. În ciuda celor mai bune eforturi ale noastre, pot apărea erori în parametrii tehnici, de design sau în reprezentările produselor. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru acestea.

Soluționarea alternativă a disputelor

Cumpărătorul – consumatorul – are dreptul de a contacta vânzătorul pentru a solicita o remediere (prin e-mail la info@wantee.ro), dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a gestionat reclamația sa sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile. Dacă vânzătorul răspunde negativ la această solicitare sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, consumatorul are dreptul de a depune o cerere pentru deschiderea unei proceduri de soluționare alternativă a disputei (denumită mai departe ARS) conform Legii nr. 391/2015 Z.z. Subiectele ARS sunt autoritățile și persoanele juridice autorizate conform §3 din Legea nr. 391/2015 Z.z. Cererea poate fi depusă conform modului prevăzut în §12 din Legea nr. 391/2015 Z.z. Lista subiectelor ARS poate fi găsită pe site-ul Ministerului Economiei al Slovaciei www.mhsr.sk. Consumatorul poate depune o plângere și prin platforma de soluționare alternativă a disputelor RSO, care este disponibilă online la http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm. Soluționarea alternativă a disputelor poate fi utilizată doar de consumatori – persoane fizice care, la încheierea și executarea unui contract de consum, nu acționează în cadrul activității lor comerciale, profesionale sau ocupaționale. Soluționarea alternativă a disputelor se referă doar la disputele dintre consumator și vânzător care decurg dintr-un contract de consum sau sunt legate de acesta. Soluționarea alternativă a disputelor se referă doar la contractele încheiate la distanță. Soluționarea alternativă a disputelor nu se aplică în cazul disputelor în care valoarea disputei nu depășește suma de 20 EUR. Subiectul ARS poate solicita consumatorului plata unei taxe pentru inițierea procedurii de soluționare alternativă a disputei, taxă care nu va depăși 5 EUR, inclusiv TVA.