Reclamație produs

magnifier

Reclamație produs

Perioada de garanție este de cel puțin 24 de luni. Reclamațiile pot fi făcute doar pentru produsele achiziționate și plătite pe magazinul online wantee.ro.

Perioada de garanție începe să curgă de la momentul primirii produsului de către cumpărător. Cumpărătorul este obligat să facă reclamația fără întârziere inutilă și să nu utilizeze produsul pe care a identificat o defecțiune.

Cumpărătorul are dreptul să solicite garanția doar pentru produsele care prezintă defecte cauzate de către fabricant, furnizor sau vânzător. Cumpărătorul este obligat să inspecteze produsele la momentul recepționării acestora. Clientul are dreptul la repararea gratuită a defectului pe parcursul perioadei de garanție. Procedura de reclamație începe de la data primirii formularului completat pentru reclamație și a produsului reclamat.

Cum să procedați în cazul unei reclamații:

  1. Trimiteți-ne un e-mail cu cererea de reclamație.
  2. Trimiteți produsul la adresa (nu trimiteți produsul prin ramburs): 191tech s.r.o. Strojárenská 1 040 01 Košice
  3. După primirea reclamației, vă vom trimite informații despre primirea acesteia.
  4. Rezolvarea reclamației nu trebuie să dureze mai mult de 30 de zile. Tratăm reclamațiile prompt.
  5. În cazul unui defect reparabil, reclamația este considerată finalizată după livrarea produsului nou/reparat.
  6. În cazul unui defect irreparabil, reclamația se încheie prin returnarea prețului de achiziție al produsului, schimbarea produsului cu un produs funcțional cu aceleași sau mai bune caracteristici tehnice sau acordarea unui discount corespunzător prețului produsului, cu acordul cumpărătorului.

Returnarea și schimbul de produse În cazul vânzării produselor prin internet sau prin vânzare la distanță, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a oferi un motiv, într-un termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului (în conformitate cu Legea nr. 102/2014 Z.z. privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau furnizarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afacerea sediului vânzătorului, așa cum a fost modificată).

Vom schimba cu plăcere mărimea. Este important ca produsul să ajungă la adresa noastră în acest termen. Produsul nu trebuie să fie utilizat, deteriorat, trebuie să fie complet și să aibă dovada achiziției.

Trimiteți produsul la adresa noastră poștală:
191tech s.r.o.
Strojárenská 1
040 01 Košice

După ce produsul returnat este primit, vom returna banii în contul indicat în scrisoarea de retragere din contract, în cel mult 15 zile lucrătoare. Această perioadă este stipulată de lege. În mod normal, returnăm banii în termen de 7 zile lucrătoare. În cazul unei întârzieri, vă rugăm să ne contactați pentru a rezolva problema.